اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه

اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی

اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه

اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی

شهروز روستا: ترویج توسعه تعاون در گرو بهبود آموزش در کشور است

شهروز روستا مدیر اداره تعاون شهرستان فیروزکوه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: فرهنگ تعاون در بسیاری از کشورها بخصوص در کشور ما به علت اینکه هنوز با کمبود مهارت های فنی در بخش تعاون مواجه هستیم نهادینه نشده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعاونی ها در برنامه ریزی اقتصاد کشور مفید هستند زمینه کمک به حل مشکلات اقتصادی مردم را نیز فراهم می کنند.

روستا در خصوص فرهنگ سازی در تعاون افزود: با فرهنگ سازی مناسب در تعاون می توان باعث افزایش تولید و همچنین باعث ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و شکوفایی کشور شد.
وی ادامه داد: با استفاده از سیستم های نوین در بخش تعاون و ایجاد تسهیلات لازم در این بخش بهره وری و تولیدات تعاونی افزایش می یابد.
رئیس اداره تعاون شهرستان فیروزکوه ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی در تعاون فقدان آموزش های لازم برای اعضا و مدیران تعاونی ها است که با فرهنگ سازی و همچنین گسترش رشته های تخصصی مرتبط با بخش تعاون در دانشگاه ها زمینه افزایش تخصص و کارایی در این بخش فراهم می شود.
وی در خصوص گسترش تعاونی زنان در کشور افزود: یکی از اقدامات مهم و اساسی در بخش تعاون گسترش و تشکیل تعاونی های زنان است که با ارائه تسهیلات و امکانات مناسب این زمینه را برای زنان فراهم کرده ایم.
وی اضافه کرد: تعاونی های زنان باعث افزایش اشتغالزایی در زنان و همین طور گسترش و توسعه تعاونی در کشور شده است.
وی خاطر نشان کرد: با افزایش آگاهی های مردم در خصوص تشکیل تعاونی زمینه اشتغالزایی برای افراد جویای کار فراهم می شود.

منبع خبر: http://parset.com/News/ShowNews.aspx?Code=438022
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد